Vagtens oplysninger

I Kastrup Boldklub har vi vagter, som er ansat af kommunen.

Disse sørger for at vedligeholde klubbens lokaler på en god og ordentlig måde.

Når dagens aktiviteter er afsluttet i klubben, kommer vagterne og lukker af og sørger for at klubben er klar til morgendagens aktiviteter.

Ovenstående er bare nogle af deres opgaver. De har mange andre opgaver, som skal ordnes i løbet af deres arbejdsdag.

Ofte har man brug for at komme i kontakt med vagten. Deres nummer er 30760236

Besked fra vagten ang. helligdage:

Vi holder lukket alle helligdage (søndag tæller ikke som helligdag). Vi holder dog åbent, hvis der er kampe/turneringer, som ikke kan rykkes og det må I meget gerne give besked om, senest 4 uger før. Hører vagten ikke fra jer, går vi ud fra, at I ikke har kampe/turneringer og personalet vil derfor ikke være på arbejde.

Helligedagene er:

• Nytårsdag